In het middaggedeelte van het programma werd een bijzondere locatie aangedaan, een toonbeeld van het nieuwe Amsterdam en het innovatief hergebruiken van bestaande middelen: Het REM-eiland. Dit is een platform dat voorheen in de Noordzee stond, op 9 kilometer buiten de kust bij Noordwijk. REM staat voor Reclame Exploitatie Maatschappij. In 1964 werden er vanuit deze basis commerciële televisie-uitzendingen onder de naam TV Noordzee verzorgd.
Op het platform is nu o.a. een restaurant gevestigd. Hier hielden wij onze presentaties over de markt en gaven onze partners twee exclusieve previews. De eerste is een nieuwe loyaliteitsprogramma dat we eind 2022 willen gaan uitrollen in de markt, gericht op de plafondinstallateur. Met als doel kennis en informatie uit te wisselen over onze producten en projecten waar ze aan werken. Op de vraag of men zich wilde aanmelden om de initiële testfase te doen werd positief gereageerd.
De tweede en grotere preview wordt verwacht in September. We moeten dit nog helaas even geheim houden, houd onze kanalen in de gaten! We kunnen al wel zeggen dat onze Rockfon Plafond Partners hier enthousiast op reageerde!